abdominal-998836_1920

Nieestetyczna i kłopotliwa oponka na brzuchu, to najczęstszy powód rozpoczęcia treningów na siłowni lub w domowym zaciszu. Na problem tłuszczu odkładającego się na brzuchu cierpią zarówno kobiety, jak i mężczyźni, dla których efektowny sześciopak to często nieosiągalne marzenie. Warto przygotować sobie trening brzucha nie tylko intensywnie ćwicząc brzuszki lub zadając sobie wykańczającą aerobiczną szóstkę Weidera. Tego typu ćwiczenia bowiem owszem, wzmocnią nam bardzo mięśnie brzucha, ale nie przyczynią się do utraty tłuszczu z brzucha. Wspomagać należy się przy nich więc ćwiczeniami aerobowymi lub interwałowymi, a nawet stawiając sobie za cel tylko codzienny, ale wykonywany w intensywnym tempie spacer, bieganie lub pływanie, które pięknie kształtuje całą sylwetkę. Tłuszcz na brzuchu jesteśmy w stanie także zgubić stosując odpowiednią dietę, nie polegającą na katowaniu się ograniczeniami, ale zmieniającą nawyki żywieniowe: zwiększenie liczby spożywanych warzyw, wprowadzenie do diety oliwy z oliwek, orzechów i nasion, warzyw strączkowych oraz ograniczenie alkoholu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *